úterý 25. března 2014

Manufaktura: Pearls and Roses body lotion

Manufakturu mám radši a radši.
Safra!
Jediné jejich mínus je, že nemají nic malinového:( Chjoooo
Ale pořád strašně ráda podporuju české firmy, takže oželím maliny:(...
A ikdyž jsem nikdy neměla ráda vůně růže, tahle je tak jemná, že jsem si jí hned zamilovala.



Obecně tenhle typ flaštiček moc nemusím, ale podívejte se na ní jak je nádherná.
Mnohem raději mám buď tuby, ze které se dá krém vymačkat a nebo normální pudla, jako jsou na másla.
Ale díkybohu krém je tekutý a myslím si, že půjde z flaštičky dobře dostat, až ho bude méně.

Mléko je dobře roztíratelné a hodně lehké. Nicméně po ránu jde cítit jak je pokožka krásně hebká a vyživená.

Takže bych ho i přes lehkou konzistenci doporučila i pro suchou pokožku a díky jeho jemné vůni i pro  ty největší citlivky.

Cenu bohužel nevím, dostala jsem dárkem.

1 komentář:

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.