sobota 16. února 2013

Benefit: they're real!

Svátek zamilovaných je za námi a já s přítelem jsme byli na vynikající večeři v Coloseu, tam nás nikdy nezklamou.

Na závěr večera mě miláček vzal do Sephory, protože věděl že potřebuji novou řasenku. Jen co jsem vešla dovnitř, bylo vybráno. Zapomněla jsem na slevy, a tak hned u vchodu na mě čekala poslední Benefitka.
O tomto zázraku jsem slyšela kudy jsem chodila a tak když byla ve slevě,, a ještě ke všemu poslední tak jsem neváhala.
Balení je roztomilá jako u všech Benefit výrobků. Byl zde přiložen i roztomiloučký návod. Když jsem řasenku rozbalila tak se mi líbila ještě víc než v obchodě. Balení je bytelné a dobře se drží, dokonce i gramáž mě překvapila, čekala jsem miň.



Jedna z úžasných vlastností řasenek je ta část, kde se otírá kartáček o hrdlo, ta totiž pustí jen tolik barvy, kolik je přesně potřeba. To mě třeba přesvědčilo nejvíc, oproti levných řasenek, kde je na kartáčku zbytečně moc barvy, která naopak akorát slepuje řasy.
Tahle řasenka je co se týče kartáčku opravdu boží.
Nádherně oddělí, zvýrazní, prodlouží a natočí řasy. Všechny chvály, co jste na tuhle řasenku četli jsou totiž pravda. Tak nádherné řasy jsou dlouho neměla, vypadají jako umělé, ale tak přirozeně umělé.
Zkrátka za 490 Kč (kdy některé maxfactorky stojí skoro stejně) dostanete jen to nejlepší co si můžete přát. (Samozřejmě doporučuji číhat na slevy, jinač stojí kolem 600 KČ což už se mě osobně zdá trošilinku moc, ale až mi dojde nejspíš si jí koupím znovu)

Jinak, je to asi neuvěřitelné, ale už i já mám své zkouškové za sebou, takže jsem se rozhodla odměnit. 
Blíží se plesy, takže jsem potřebovala samosebou nové lodičky. Jedu nakoupit potraviny a dovezu si úúúžasné Tamarisky, které jsou pro mě jako stvořené.

Fakt se nelekejte, mám místo nohy pomalu zámořský parník, ale byly v akci za 690 Kč tak jsem je tam nemohla nechat a navíc s Tamariskama mám jen dobré zkušenosti.

A jen tak mimochodem, už jste viděli novou limitovanou edici Lushe?? Já už se chystám ke koupi, vypadá úžasně.

Takže vám přeji příjemnou plesovou sezónu, málo zlomených podpadků a moře zábavy.
Paaa D.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.