sobota 20. dubna 2013

Lush: Stmívání

Znáte ty dny, kdy potřebujete zlepšit náladu a nebo prostě osladit si život (a čokoládu si nedovolujete:))??
Já mám svůj 100ˇ% zlepšovák nálady, kdy aspoň ve sprše na vše zapomenu a vidím se jen na pouti s cukrovou vatou.
Takže vám představuji další výrobek Lush bez kterého nemůžu žít STMÍVÁNÍ.
Já teda upřímně asi nevím jak voní levandule, protože takhle jsem si jí nepředstavovala. Cítím tam opravdu med to jo a ta druhá věc co tam jde cítit je tak neuvěřitelně sladká, ale tak krásně sladká. Opravdu jako vůně poutě kde voní cukrová vata, arašídy v karamelu, sladký popkorn. Takhle přesně za mě voní stmívání.
Co se týče pěnivosti, jako u všech Lushích úžasná už při malé kapce.
Třpytky jsou tam ale trošku navíc protože jak se usadí dole, tak už je do sprcháčku nedostanete.
Co mě mrzí je to, že je to opět limitka.
Stál něco kolem 100 kč v povánočních výprodejích a pokud se chcete kouknout na celý sortiment tak tady.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.