úterý 5. listopadu 2013

Benefit: Total moisture facial cream

Mise hon na krém byla úspěšně dokončena. S výsledkem: Absolutně spokojena.
Během mise jsem jich vyzkoušela nespočetně. Ať už ve vzorcích nebo přímo v lékárnách, parfumériích, drogériích a u rodiny či známých. Za celé toto zkoušení mi vyšel jen JEDINÝ favorit. Tak si říkám, jestli jsem tak náročná či vybíravá a nebo v tom nejsem sama.



Co mě zaujalo jako první byla krásná, svěží, jemná vůně. Není to u krému vše, ale jak jsem zjistila tak u mě je to docela důležité. Další jeho plus je, že se rychle vstřebá, ale stejně zanechá pokožku hydratovanou. A to i ráno po probuzení. Pleť po něm není ulepená, jen příjemně jemná. Ráno je pleť vyživená a zhydratovaná tak, že stačí jen lehký krém pod makeup. 

A výsledek po měsíčním používání. Zmizely mi suché místa na tváří. Ale úplně. Trošku jsem se bála té vysoké hydratace, aby mě moc nezmastil a nevytvářelo se mi zbytečně akné, ale právě naopak, akné se mi nevytváří a pleť skoro nemastí. Pleť vypadá celkově zdravěji a víc svěže. 

Účinky tohoto krému mě opravdu překvapily. Ani jsem netušila že bude tak dobrý. Navíc jsem ho ve slevě v Sephoře sehnala okolo 500 kč což je doopravdy super.

Tento krém doporučuji opravdu každému a myslím si, že tento krém je vhodný pro každou pleť. Hydratuje tak akorát - nezpůsobuje škody žádné.

Mimochodem nejlépe teďkom vyjde s vánočním setem, kde je cestovní verze tohoto krému a plné balení tonika a očního krému ze stejné řady. Sada vyjde kolem 1000 kč což si myslím že je super akce když jen oční krém stojí 700 kč.

2 komentáře:

  1. Jen tě chci poopravit, to není tonikum v té sadě, ale lehký fluid :-) já si tuto sadičku koupila právě kvůli očnímu krému a ten fluid je taky úžasný a ještě bych dodala, že je tam i vzorek pore-fassionalu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za poupravení. Zmátla mě paní v Sephoře:) Jak ti prosím vyhovuje ten oční krém?

      Vymazat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.