čtvrtek 6. března 2014

M.A.C: Paint pot Frozen violet

Prvně, než začnu, vám musím říct, že jsem dočetla knížku, která mě donutila se zamyslet nad tím, jakýma blbostma se zabývám. 
Hvězdy nám nepřály.
Zní to jako klišé, ale tihle dva teenegeři s rakovinou mi nedali dlouho spát.




Zpátky k tématu.
Poslední dobou jsem si zamilovala tohodle miláčka. 
Krásná pixlička typická pro MAC se zabydlela v mé koupelně opravdu rychle.
Líbí se mi jeho dvojí využití. Jako báze pod tmavší líčení nebo jako samostatný stín.
Barva je tmavší fialová s kapkou šedé. Je to taková taupe barvička, ale trošku víc do fialkova. Prostě zvláštní. Navíc se mi líbí, že není matná ale i se třpytkama. Mě prostě matný stíny nesluší. Přijde mi, že mě dělají starší. Takže todle je skvělá barva, když chci mít výrazné oči a nechci se s tím crcat:)))
Po nanesení se dají ještě skvěle rozblendit a když zaschnou nehnou se z místa.
Dle mého mají lepší výdrž, lépe se roztírají a mají lepší konzistenci než CT.



Dle mých zkušeností se lépe nanášejí prsty než štětci. Prsty se totiž dosáhne lepší pigmentace a i rozetření.



Určitě chci vyzkoušet více barviček a další a další MAC věcí.


Seženete tady za 499 kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.