pondělí 6. ledna 2014

MANUFAKTURA: Carlsbad balzám na rty s bambuským máslem a vřídelní solí

Jelikož jsem klasik co nikdy nezklame, tak jsem si do práce zapomněla vzít nový balzám na rty. 
Naštěstí mám hned naproti Manufakturu, takže jsem tam jen naletěla, vyžádala jsem si nejvíc hydratující balzámek, vzala ho a vrátila jsem se zpět do pracovního procesu.
Celý den jsem se poctivě mazala a nějak při tom pracovním shonu ani nevnímala jaký je.
Večer ale když jsem se zastavila tak jsem si najednou uvědomila, že mě rty jako obvykle neštípou, nejsou popraskané ba naopak, že jsou krásně hydratované a vypadají zdravě.


Z vůně cítím opravdu jen bambucké máslo. Je to taková nasládlejší čistá vůně. Na rtech vytvoří lesklou vrstvu, která na rtech 5-10 minut sedí a až potom se vstřebá. Mě to třeba nevadí, ale někomu by mohlo.
Líbí se mi, že na balzámku nikde nemusím hrabat prstama, ale má šikovný aplikátor.

Balzám je opravdu vynikající a stojí tuším 89 kč.

1 komentář:

  1. bambucke maslo je jedna z naj voni :) cize musi vonat krasne!

    Pozyvam na Nobilis Tilia Giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.