pondělí 11. března 2013

Lush: Sunny Side

Dneska vám ukážu jednu z mých nejoblíbenějších věcí, protože jí využívám k relaxaci a tu já moc ráda teda. 
Bohužel nemám vlastní fotku protože jsem tuto srandičku dostala na vánoce, takže jednak byla už půlka pryč a druhak nevypadala už moc fotogenicky.

Jak z názvu vyplývá půjde o další Lushí věcičku, kterou vám ukážu. Patří do Kategorie BOŽÍ nikoliv NEMŮŽU BEZ NÍ ŽÍT, ale i tak je to božíííí.



Jedná se o Sunny side.




Nelekejte se lesklého povrchu! Je totiž třpytkovaný!! Ale opravdu jen na povrchu uvnitř už ne. Já teda dala do vany půlku a udělalo to bohatou krásnou pěnu. Máme ale obrovskou vanu, takže bych řekla že do menší stačí i ta třetinka.
Vevnitř už je to klasická Lushí tuhá pěna bez třpytek, ale když ve vaně odkryjete pěnu je tam něco jako rozjasňovač, ne třpytky, ale lesk. Je to zlaté a je to lesklé a vypadá to krásně. A voní ještě líp!!! Voní to jako kořeněné citrusové ovoce. ( A mě to voní trošku jako západ slunce). Pěna vydrží fakt dlouho. Já jsem ve vaně tak hodinku (prostě dokud je voda ještě teplá) a vždy je tam pěny ještě dost.

Co se týče pokoupelové péči, pokud nejste zrovna sušší typ nemusíme vůbec mazat, protože jste z koupele dobře promaštěny.

Já teda tuto pěnu miluju, ale protože jich mám teďkom (díky vánočnímu dárečku přítele) dost kupovat jí znova nebudu.

Seženete Tady za 155 kč

2 komentáře:

  1. Milá Dádo, měla by ses vrátit na základku a zopakovat alespoň psaní čárek ve větě! Zkus si znovu přečíst větu: Patří do Kategorie BOŽÍ nikoliv NEMŮŽU BEZ NÍ ŽÍT, ale i tak je to božíííí (trochu to nedává smysl).Chápu, že chceš být free a cool, ale snaž se, aby to bylo aspoň trochu ke čtení, když už se s tím vystavuješ na FB :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojki... Abych se přiznala nečtu to moc po sobě (teda dneska nějak nezbyl čas) Opravdu nejsem blbá, jen přetažená takže se moc omlouvám. Dneska už to nechám tak a doufám že příště budeš spokojena.
      Děkuji za upozornění a budu se snažit napravit.
      (Alespoň ale vidím že to někdo čte:))))

      Vymazat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.