pátek 14. března 2014

LUSH: Santa baby

Tak nějak už jsem doufala že ta chvíle nepřijde.
Doufala jsem, že náš vztah bude takhle pevný už napořád.
Že budu už napořád milovat ty chvíle, kdy přijde balíček a já budu milovat všechny věci v něm.
Zkrátka, nikdy jsem se nesetkala s žádným výrobkem od Lushe co by mi nevyhovoval, nebo dokonce zklamal jako tento.



Balení je moc hezké, ale tím to končí.
Balzám je tvrdý a skutečně mi dělá problém ho dostat na prst a posléze na rty.
Když ho teda nějak dostanu na rty akorát mi je vysuší, a cítím potom jak mě pnou. Není to vůbec příjemný pocit.



Co mi teda úplně nejvíc vadí je barva. Čekala jsem červenou, něco jako snědla jsem třešně a ty mi obarvily rty, ale ona je to neonově růžová!
Nedokážu si představit nikoho komu by aspoň trošku mohla sedět.

Kdyby teda někdo měl o něho zájem je volně k odběru.

2 komentáře:

  1. Tyjo a já jsem z něj naopak naprosto nadšená. Krásné mi spravil rtíky, no a ta vůně.
    Ale tak stane se, ze někomu sedne, někomu ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta vůně je nádherná... tak teď začínám přemýšlet jestli nemám vadný kus nebo něco... a nebo prostě mým rtům nesedí.:))

      Vymazat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.