neděle 19. května 2013

Štetce

Jistě, tento krátký název dnešního článku vám nic nenapoví, ale nejedná se dneska o recenzi štětce různých značek, ale tří štětců a každý je od jiného výrobce.
Jedná se o mé tři nejpouživanější štětce a čtvrtý jsem vám ukázala už zde.


Sephora 111 natural foundation
Byl to můj první štetec na make-up, díky kterému jsem pochopila, že prsty nikdy nedokážete vytvořil přirozený, dokonalý make-up.
Je docela hustý a krásně jemný, což já oceňuji ze všeho nejvíce. Po takovém 3. použití ho ale už musíte vyprat protože začne dělat stopy tahů.
Dobře make-up roztírá, takřka do ztracena, ale zároveň zvětšuje krytí, což dělá takový krásný přirozený efekt bezchybné pleti.
Bohužel mu sem tam vypadávají štětinky (u každého použití aspoň jedna vypadne) což mě docela rozčiluje, protože z čerstvě natřeného obličeje jdou fakt blbě dolů.
Stojí okolo 300 kč a můžete ho sehnat v každé Sephoře.



Pupa
Štětec Pupa mi přivezl přítel ze Slovenska jako dárek ze služební cesty.
Pupa je u nás nedostupná kosmetika a upřímně jsem o ní ani nikdy neslyšela, ale přítel mi říkal že Slovenská prodejna vypadá asi jako MAC akorát v červené:))
Štětinky by měli být z lišky a jsou docela husté, bohužel mi příjde že i po umytí štětec nehezky smrdí, ale není to nic co bych nedokázala přežít.
Není ani tak jemný jako ostatní štetce, ale já jsem našla jeho uplatnění jako štětec na pudrový rozjasňovač, na to mi příjde skvělý.
Co mě ale zarazilo je vymývaní černých ombré konců, jako není to katastrofální, ale mě to zarazilo, protože toto dělá jen můj otřesný Oriflame štětec.



Top Flat Kabuki PetraLovelyHair
K sehnání je zde za úžasnou cenu 225 kč.
Štětec je na svou cenu opravdu nadstandartně kvalitní.
Skvěle a přirozeně s krásným krytím s ním nanesete make-up, je o dost hustší než štětec Sephora a je i zdaleka jemnější.
Připadá mi že snad Péťa zahájila spolupraci se Sigmou, protože mi tento štětec příjde stejně kvalitní jako drahé štětce.
Opravdu stal se hned první den mým štětcem no.1!
Děkuji moc Péťce, že existuje ještě někdo, kdo svou práci neodbývá a dělá jí pořádně a za tento štětec má ode mně pochvalu!





Takže doufám že jsem vás dnešním dlouhým článkem neunudila.:)))

2 komentáře:

  1. já hrozně moc děkuju <3!a ať dobře slouží :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petus:) na tobe jde videt ze delas praci, kterou mas rada:)

      Vymazat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.