neděle 5. ledna 2014

Velké srovnání Silver šampónů

Jako velké. Šampóny se tady dneska objeví 3.
Myslím si, že jako blondýna, která se nějaký ten pátek odbarvuje dokážu už posoudit, který šampón opravdu odstraňuje žlutý nádech z vlasů.

Prvně vám ale řeknu jak tyto šampóny používám já, aby jste věděly co konkrétně od nich očekávám.
Šampóny používám jen ke kořínkům, kde mi barva chytá trošičku do žluta a kde se nejrychleji vymývá. Ke konečkům je moc nedávám, protože Silver šampóny vysušujou a navíc já moc nemám ráda ten fialový nádech ve vlasech. Prostě ho opravdu používám jen k odstranění žlutého nádechu.

Tak a jdeme na konkrétní 3 typy co mám doma.

Swiss o.pair silver shampoo


Tento šampón byl můj první stříbrný. Voní mi jako kadeřnictví, což mám moc ráda, ale zároveň mě něco štípe. Má světle fialkovou barvu, kterou musíte mít na hlavě minimálně 15 minut aby se něco uchytilo a stejně je to nic moc. Navíc moje vlasy docela dost vysušuje a tak jsem ho odsunula na dno své kosmetické poličky a vytahuji ho jen sporaidicky, když mám chuť mu dát znovu šanci.
Jedinou jeho výhodou je, že je bez parabenů a jde sehnat v DMku a myslím si, že i v jiných drogériích.
Jeho cena je myslím do 80 kč.


Young Silvery anti yellow shampoo


K tomuto šampónu jsem se dostala tak trošku omylem, když se mi skoro pod barákem kadeřnické potřeby a tak, jsem se tam dala na výzvědy. Překvapilo mě, že teda prodávají i bez nějaké registrace nebo živnostenského listu a protože mě Swiss o.pair neuspokojoval tak jsem si nechal poradit od slečny za pokladnou a vzala tenhle.
Vůni má nádherně ovocnou. Je tmavě fialový a silně pigmentovaný takže ho není možné nechat na vlasech déle jak 5 minut, jinač teda skončíte s opravdu fialkovou hlavou.
Ani jsem si nevšimla, že by nějak vysušoval a tak ho vždy jednou za týden použiju a jsem opravdu spokojená.
Za cenu do 150 kč je to opravdu kauf a jsem s ním moc spokojená.


Schwarzkopf Blond me light cool-ice


Šampón jsem si oblíbila na cestování, protože nemusím tahat obyčejný a ještě stříbrný, protože tenhle je opravdu světlounce fialkový a je určený na každodenní použití. Takže odstraní žlutý nádech (při pravidelném použití) a přitom se nemůžete zabarvit do fialova, ať chcete nebo ne. Co se týče vysušováním, u tohodle jsem nepostřehla vůbec žádné. Problém je se sehnáním. Je buď na netu nebo v kadeřnictvích. Prakticky je můj nejoblíbenější, protože s ním nemůžete uškodit, ale jeho efekt jde vidět. Jeho cena je ale nejvyšší, je to něco málo přes 200 kč.




Takže jsme se dobelhaly do konce, já doufám že jsem vám nějak aspoň pomohla a příště zase u nějaké kratší recenze Pa.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.