pondělí 4. listopadu 2013

Barbara Hofmann: štětce na make-up

Strašně dlouho jsem si přála štětce na make-up. A Můj úžasný a skvělý přítel mi ho mé přání splnil. Sice to není úplná sada ale doplnily nádherně mé stávající štětce.
Štětce jsou značky Barbara Hofmann, jsou německé výroby (a jsem přesvědčena, že právě proto je můj drahoušek vybral, protože co je německé tak to je prej kvalitní) a u nás jsou v dostání exluzivně v parfumériích Douglas.


A začneme hned tím největším a to:
Štětec na pudr
Jako toto a ten štětec z Oriflamu, který jsem používala do teďka. Štětec je nádherně hebounký a skvěle huňatý. Pudr hezky zapracuje do pleti a ten potom působí více přirozeně. Za mě je toto štětec číslo jedna a jsem z něj vyloženě nadšená!
Plochý štětec na make-up
Jako já ho nepoužívám na make-up. Na to mám raději kabuki štětce. Používám ho na zapracování korektoru pod oči a na to je skvělý! Takto nádherný efekt korektoru jsem nikdy prstem nedosáhla. Tento štětec a korektor Kenabo jsou neuvěřitelná dvojka co mi dokážou vyzmizíkovat jakékoliv kruhy pod očima.

Plochý štětec na oční stíny
Je super na nanášení očních stínů přes celé víčko. je menší a tak jde špičkou v klidu namalovat i spodní linka stínama nebo vymodelovat kontury rty korektorem. Taktéž skvělá volba.


Zkosený štětec na oční stíny
Tento štětec já používám místo blending brushe, protože ten mi v mé sbírce chybí (ano stydím se, protože ztrácecí štětec je základ) a tento ho dokáže nahradit. Dá to sice trošku více práce ale výsledek je podobný. Jsem ráda že ho ve své sbírce mám, protože je to jemný, univerzální a nenahraditelný kamarád.


A jako poslední bonus patřící k mým štětcům vám ukážu mýdlo na štětce od Barbary Hofmann. Je super že je v železném kalíšku, takže stačí štětec namočit a párkrát s ním zatočit na mýdlu opláchnout a je hotovo. Štětce jsou po něm heboučké a krásně voňavoučké! Kéž by se vyrábělo i normální mýdlo téhle krásně voňavé, citrusové, svěží vůně.

Poznámka pod čarou č.2: Můj milovaný štětec od PetryLovely hair je propadák:( po pár měsících používání mi tak půlka vypelichala a pokračuje dál:( Nevím jestli jsem sama, ale každopádně je to dost velké zklamání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.