středa 13. února 2013

LUSH: Snow Fairy

Čauki...
Dneska vám povím o našem nejoblíbenější sprchovém gelu vůbec. Jedná se o Snow Fairy z Lushe.
Dá se říct, že celkově jsem Lush maniak (teda spíš to říká můj přítel, ale dneska už je vlastně taky), moje sbírka má několik desítek věcí, se kterýma vás postupně seznámím. S některýma jsem byla úplně spokojena, s některými méně, některé miluju a bez některých už nemůžu žít.
A do sekce "NEMŮŽU BEZ TEBE ŽÍT"  se tedy řadí i tahle Sněžná víla.
Má tedy skvostně sladkou vůni, ale ne tak vanilkově, nebo kokosově, ale voní spíš jako Cukrová vata.
Někdo se může divit že je ta lahvička malá to sice ano je (a proto mám doma v zásobě další 3) ale stačí na žínku strašlivě maličko a vytvoří vám bohatou, hustou, jemňoulinkou pěnu. 
Před prvním použitím jsem měla strach, že tudle parfemaci moje atopické nohy tudle Vílu nezvládnou, ale naopak, žádná alergická reakce ani vyrážka, ani nic tomu podobného.
V neposlední řadě tu pro  je pro mně (a mého přítele obzvlášť) obrovské plus ve výdrži vůně. I druhý den před sprchou cítím z přítele tuhle vůni poutě.

Bohužel, jak je to u nejlepších věcí, je tento sprcháč jen vánoční limitka, ale přes rok se dá sehnat na  aukru. 
Takže si počkejte na Vánoce a objednávejte až se z vás bude kouřit, a garantuju vám, že chlap, po kterém už dlouho koukáte vás bude mít chuť sníst :))))

Mějte se.
Paaaaa D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.