čtvrtek 30. května 2013

Sephora: Rozjasňovač

Dneska teda jeden článek, první, který píšu po operaci a upřímně si příště raději nechám bolavé zuby v puse než abych si je nechala znova vyndávat.
Nicméně vám musím říct, že anestezie je jedna velká jízda a tak odpočatá jako po tom jsem dlouho nebyla.
Musím říct, ale že za něco to stálo. Dostala jsem od muže úžasný protibolestivý dárek. Musím říct, že někdy ti mužský dokážou opravdu překvapit.


No nicméně k věci.
Dlouho mi chyběl ve sbírce rozjasňovač a musím říct, že nechápu proč jsem s jeho pořízením tak dlouho otálela.
Nakonec jsem zalezla do Sephory s tím, že tam určo něco pořídím.
Tak jsem si vybrala a upřímně hlavně kvůli krásnému barvenému obalu.
Rozjasňovač je z jarní kolekce, ale třeba u nás v Ostravě jí ještě seženete.
Co mi na něm opravdu vadí je, že práší a to opravdu dost a samozřejmě už víme, že co dost práší tak rychle taky ubývá.
Další věc co je docela mínus tak je, že nemá takový ten lesklý efekt, ale spíše třpytky, na což si musí taky člověk docela zvykat aby mu to nevadilo.
Nedostatkem bych taky nazvala, že se musí nanést ve více vrstvách aby byl vůbec vidět.
Rozjasňovač má takovou zlatavo-broskvovou barvu, ale spíš tu zlatou bych řekla, protože i na tvářích je ten odlesk spíš do zlatava.



Abych ho shrnula, mám ho  už měsíc a docela jsem si na něj zvykla, ale není to nic co bych vám doporučila. Jako první rozjasňovač, aby se člověk naučil kde a jak ho dávat je asi dobrý ale teď (po tom co jsem konečně dostala věc ze svého wishlistu) už vím, že to nestačí.

Je teda sehnání v Sephoře (jak které) já ho měla zase s nějakou jejich slevou asi za 200 kč a plná cena je kolem 3OO Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.