pondělí 24. března 2014

Aussie: Miracle moist shampoo

Holky!!
Já vám řeknu, nic mým vlasům neprospělo než je ostříhat na krátko a obarvit zpět na svou původní barvu.
Narůst vlasy si samozřejmě nechám, protože krátké vlasy se mi nelíbí, ikdyž že by mi vyloženě neslušely se říct nedá, ale hnědou už si nechám.

Vlasy mám hebké a jemné.
To nikdy nebyly.
A zejména to připisuju tomuhle šampónu.
A já prostě miluju vůni tohodle šampónu! Ta žvýkačka, no prostě mňam.

Navíc, pění hodně dobře, takže ho stačí maličko (a mě ty chemikálie, které pění nevadí) a opravdu hodně dobře takže když zapomenu kondicionér tak to vůbec nevadí.

Já sem si ho oblíbila opravdu zamilovala a doufám že se nikdy nepřestane vyrábět.

2 komentáře:

Děkuji Za každý komentář, který zde vložíte. Kritiku, která je napsána slušně si vezmu k srdci a pomůže mi to posunout se dál. Děkuji.